سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت در مسیر اردبیل-گرمی

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای ۸۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت در محور گرمی- بیله سوار خبر داد.

آیدین هاشمی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد بزرگراهی در سطح استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرای پروژه‌های بزرگراهی را برعهده دارد و طی سال‌های اخیر بر میزان بزرگراه‌های استان به میزان قابل توجهی افزوده شده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متولی نگهداری از راه‌های اصلی و ساخت راه‌های فرعی و روستایی است که در این راستا پروژه‌های متعددی را در مناطق مختلف استان اجرا می‌کند.
به گفته او، در راستای ارتقای کیفیت و امنیت جاده اردبیل-گرمی۲ قرارداد روکش آسفالت منعقد شده بود که در قالب این قرارداد‌ها روکش آسفالت از ابتدای اردبیل به سه راهی صحرا اجرا شد.
هاشمی افزود: علاوه بر این در محدوده گردنه و راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی هم ۱۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در دست اجراست که از این میزان سه کیلومتر اخیرا اجرا شده بقیه تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
او همچنین گفت: علاوه بر این در راستای ایمن سازی مسیر‌های ارتباطی استان هرساله خط کشی مسیر‌ها اجرا می‌شود که امسال هم در این مسیر بعد از اجرای روکش، خط کشی مسیر انجام خواهد شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآورشد: همچنین در مسیر سرازیری شرفه که در گذشته از نقاط پر تصادف به ویژه برای ماشین آلات سنگین بود ترانشه‌ای که وجود داشت کاملا برطرف و جاده هم تعریض شده است.
هاشمی همچنین از اجرای نیوجرسی و راه اندازی سیستم روشنایی در این مسیر خبر داد و گفت: علاوه بر این یک شیب راهه فرار در این نقطه در حال اجراست که هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.