سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش بلیت قطار‌های اربعین آغاز شد

پیش فروش بلیت قطار‌های اربعین برای تمامی پایانه مرزی از ۲۵ سکوی اینترنتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اربعین در جهت تسهیل در تردد زائران از امروز آغاز شد.

روز گذشته در همین زمینه سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش‌فروش بلیت‌های قطار به مقصد مرزهای منتهی به کشور عراق در ایام اربعین از  امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و قیمت بلیت نسبت به قبل تغییر نداشته و با همان قیمت قبل به زائران ارائه می‌شود.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: همه بلیت‌ها یکجا در بستر اینترنت از ۲۵ سکوی اینترنتی عرضه می‌شود و ۳ ساعت بعد آژانس‌ها نیز برای فروش بلیت اقدام خواهند کرد.

صالحی افزود: در این ایام قطارهای فوق‌العاده از مشهد به کرمانشاه، تهران به کرمانشاه، مشهد به اهواز و مشهد به خرمشهر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در مجموع ۶۰۰ هزار صندلی در قالب هزار و ۱۰۰ رام قطار به مردم خدمت‌رسانی  می‌شود .

همچنین شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا هم از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری خود برای بازه زمانی ۲۴مرداد تا ۳۱ شهریور ماه را آغاز می کند و طبق اعلام این شرکت  فروش بلیت قطارهای رجا برای ایام اربعین و صفر، از ساعت ۹صبح روز دو‌شنبه ۱۵ مردادماه آغاز می‌شود.

 این پیش فروش برای بازه زمانی ۲۴مرداد تا ۳۱ شهریور تمامی محورها بوده که عرضه بلیت آنها از ساعت ۹صبح  ابتدا از طریق سایت رجا و سایر سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

 ‌فروش حضوری بلیت‌های این دوره نیز ۲ ساعت بعد، یعنی ساعت ۱۱ همین روز از طریق کلیه مراکز مجاز فروش و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

 هموطنان  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... همچنین ارائه هر گونه پیشنهاد یا انتقاد در این زمینه می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

براساس این گزارش بررسی‌ها حاکی از آن است ظرفیت های موجود شرکت های ریلی افزایش یافته است و سایت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی  ظرفیت های خود را برای مسیرهای پرتردد از جمله مشهد افزایش  داده‌اند‌.


خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: اربعین ، بلیت قطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.