سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در خراسان‌شمالی، بالغ بر ۲۲۹ هزار و ۷۷۴ نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری هستند که ۴۳ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

رضا عطایی گفت: ظرفیت فعلی تصفیه‌خانه فاضلاب خراسان‌شمالی، ۳۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است که این مقدار در بجنورد، ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر مکعب می‌باشد.
وی گفت: ظرفیت فعلی تصفیه‌خانه فاضلاب خراسان‌شمالی، ۳۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است که این مقدار در بجنورد، ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر مکعب می‌باشد.
مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: بیش از ۶۱۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در مناطق مختلف استان در حال بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: طول شبکه فاضلاب اجرا شده در بجنورد، ۲۹۰ کیلومتر است و بیش از ۱۵۵ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از مردم شهرستان از این طرح بهره‌مند هستند.
عطایی ادامه داد: ظرفیت فعلی تصفیه‌خانه فاضلاب اسفراین ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه‌روز است و ۲۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب نیز اجرا شده که ۹۴ درصد مردم شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد. 
وی با اشاره به اجرای ۶۲ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری در شیروان تصریح کرد: ظرفیت فعلی تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان، شش هزار متر مکعب در شبانه‌روز است.
عطایی تاکید کرد: در شهرستان آشخانه نیز ۵۱ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و ۸۴۵۲ نفر از خدمات جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند هستند، همچنین ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر، ۵۸۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز می‌باشد.

برچسب ها: فاضلاب ، آبفا شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.