سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالکبیر:

سرمایه گذاران افغانستانی در کشور سرمایه گذاری کنند

معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان با تاجران افغانستانی مقیم قطر دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان در دیدار با تاجران افغان مقیم قطر گفت در حال حاضر افغانستان یک حاکمیت ملی مستقل و آزاد دارد که تحت تاثیر هیچ کسی نیست.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان نیز در این دیدار، گفت امروز افغانستان یک حاکمیت ملی مستقل و آزاد دارد که زیر تأثیر هیچ کسی نیست و امارت اسلامی افغانستان با تمام کشورها روابط خوب و با شماری زیادی از کشورها روابط دیپلماتیک، اقتصادی و سیاسی دارد.

مولوی عبدالکبیر افزود که افغانستان در سه سال گذشته در بخش‌های سیاست، اقتصاد و امنیت، پیشرفت‌های قابل ملاحظه کرده است، فساد پایان یافته، در تمام افغانستان نظام اسلامی واحد حاکم است و مردم با نظام همکاری کامل دارند.

معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان هم‌چنان از تمام تاجران و سرمایه گذاران افغان مقیم در خارج خواست که در افغانستان سرمایه گذاری کنند و از این طریق در آبادی کشور سهیم باشند.

در این دیدار، موسی جان به نمایندگی از افغانان مقیم قطر از حاکمیت نظام اسلامی در افغانستان و وضعیت جاری کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: «به خاطر اینکه در افغانستان امنیت سرتاسری تأمین است تاجران مقیم قطر آماده‌اند که در افغانستان سرمایه گذاری کنند.

تاجران و علمای افغان مقیم قطر از هرگونه همکاری شان با حکومت سرپرست اطمینان دادند و خواهان آن شدند که در زمینه‌های تحکیم وحدت ملی و احیای زیربناها کار بیشتر صورت گیرد.

 آنان همچنان پیشنهادات و مشکلات خویش را با معاون سیاسی ریاست الوزراء به اشتراک گذاشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.