سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در دست ساخت است

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از اجرای پروژه‌های روبنایی و زیر بنایی در سایت‌های این طرح مهم ملی استان با اعتبار بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

عطاء اله اکبری گفت: در حال حاضر ۵۱ هزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در دست ساخت است که به منظور بهره مندی شهروندان از فضای مناسب برای سکونت در سایت‌های این طرح همزمان با اجرایی خدمات زیربنایی نظیر آب و برق خدمات روبنایی همانند فضا‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی نیز در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: در تمامی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سطوح خدماتی بر روی نقشه‌ها بصورت تفکیکی دیده شده و بر این اساس زمین از سوی ادارات کل راه و شهرسازی به دستگاه مربوطه تحویل داده می‌شود تا اقدام به ساخت خدمات شهری کنند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان، لازمه خدمت رسانی مناسب به شهروندان ساکن در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن را تامین زیرساخت‌های آن و ارائه امکانات مورد نیاز آنها عنوان کرد و گفت: رویکرد در تسریع خدمات رسانی به واحد‌ها و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، موجب شتاب بیشتری در ساخت و ساز شده که در نهایت تحویل سریعتر واحد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس، همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در ارائه خدمات و رسیدن به نتایج مطلوب بسیار موثر است.

اکبری خاطر نشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن با سرعت قابل قبولی در شهر‌های مختلف استان در حال اجرا است، بطوری که علاوه بر ایجاد به امید در جامعه سبب رونق تولید و اشتغال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.