سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان المپیک پاریس در پارک می‌خوابد

قهرمان المپیک پاریس در اعتراض به شرایط میزبانی به چمن پارک پناه برده است.

توماس چکن شناگر ایتالیایی که در رشته کرال پشت ۱۰۰ متر، مدال طلا و در رشته ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مدال برنز المپیک پاریس را کسب کرده است، از گرما و سروصدای خوابگاه محل اقامتش گلایه کرد و در اعتراض به این شرایط، تصویری جنجالی از خود منتشر کرد است که در چمن یکی از پارک‌های اطراف دهکده المپیک خوابیده است.  

حسین علیرضا، ورزشکار عربستان سعودی که این عکس را منتشر کرده، لوکیشن دقیق آن را اطراف خوابگاه ورزشکاران ثبت کرده است. مسئولان برگزاری المپیک پاریس از اظهارنظر در مورد تصویر منتشر شده خودداری کرده‌اند.

شناگر ۲۳ ساله ایتالیا هفته گذشته در مورد شرایط اقامت در فرانسه گفته بود: خوابگاه تهویه ندارد، هوا گرم است و غذا بد است. بسیاری از ورزشکاران به همین دلیل نقل مکان می‌کنند. این بهانه‌گیری نیست، بلکه واقعیت چیزی است که شاید همه نمی‌دانند. شب و روز در خوابیدن مشکل دارم. معمولا وقتی در خانه هستم، همیشه بعد از ظهر می‌خوابم؛ اما اینجا بین گرما و سر و صدا واقعا مشکل دارم.  

ککو گاف، تنیسور آمریکایی، نیز از دیگر ورزشکارانی است که با خوابگاه مشکل داشته و گفته است یکی از هم‌تیمی‌های زن او پس از دیدن اتاق‌های بسیار کوچک، از آنجا خارج شده است. اعتراض به میزبانی فرانسه به ورزشکاران میزبان نیز رسیده است. پیش‌تر نیز بریتانیایی‌ها نسبت به کیفیت غذا‌ها معترض بودند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.