سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتلان یک زن در رودان هرمزگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲ تبعه افغان به اتهام قتل یک زن و آتش زدن جسد وی در شهرستان رودان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی اعلام قتل عمد یک زن واقع در بخش رودخانه رودان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم واقع در یک باغ روستایی اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید به صورت کامل دچار حریق شده و زنی به هویت معلوم که سرکارگر باغ بوده، در صندوق عقب خودرو به صورت کامل در آتش سوخته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: گروهی از ماموان پلیس آگاهی استان به محل وقوع حادثه اعزام شدند و با بررسی دقیق موضوع و با توجه به این که باغ مورد نظر مساحتی افزون بر ۳۰۰ هکتار داشت همه کارگرهای باغ که ۳۰ تبعه افغان بودند را دستگیر و با هماهنگی قضایی تحت نظر قرار دادند و ۱۲ نفر دیگر از کارگران محلی حاضر در محل وقوع قتل نیز احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

جاویدان افزود: با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی تمام کارگران و ساکنان باغ مورد بررسی و تحقیقات فنی قرار گرفتند که ۲ نفر از متهمان ۱۸ و ۲۰ ساله تبعه افغانستان در بین ۳۰ متهم دستگیر شده، شناسایی شدند و پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک و ارائه فرضیه، تمام سرنخ‌ها و دلایل وقوع قتل به این ۲ نفر ارتباط پیدا کرد.

وی اضافه کرد: متهمان پس از چندین مرحله بازجویی فنی و اطلاعاتی اقرار کردند که روز حادثه زن مقتوله طبق روال هر روز برای سرکشی از کارگران به باغ آمده است که پس از گفت وگو با کارگران در مورد دلیل عدم پرداخت حقوق چند ماهه آنها به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شده اند و در نهایت کارگران زیرگلوی او را گرفته و پس از خفه کردن و وارد کردن چند ضربه چاقو به بدنش، جسد را داخل صندوق عقب خودرو پراید مقتول انداخته و با ریختن علوفه‌های خشک در زیر ماشین، خودرو را به همراه جسد به آتش کشیده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از بازسازی صحنه قتل با حضور مقام قضایی، با تشکیل پرونده و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

شهرستان رودان در ۱۰۱ کیلومتری شمال شرق بندر عباس واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.