سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز آموزشی درمانی حافظ خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مراجعه کننده به اورژانس مرکز آموزشی درمانی حافظ

رئیس مرکز آموزشی درمانی حافظ گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر به اورژانس این مرکز آموزشی درمانی مراجعه کرده و از خدمات درمانی مورد نیاز، بهره‌مند شده اند.

فریبا همتی رئیس مرکز آموزشی درمانی حافظ شیراز اظهار کرد: یکی از ارکان مهم خدمات سلامت، ارائه خدمت مناسب به مادران در دوران بارداری، زایمان و پس از آن است که در جهت اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت، در ۴ ماه نخست امسال ۸۷۳ زایمان در این مرکز انجام شده است.

او، شمار مراجعان به درمانگاه زنان و زایمان بیمارستان حافظ از ابتدای امسال تاکنون را ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برشمرد که خدمات تخصصی این حوزه را دریافت کرده اند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی حافظ شیراز اضافه کرد: با هدف کاهش اضطراب و ایجاد آمادگی پیش از زایمان مادران باردار، کلاس‌های آموزشی در درمانگاه این مرکز به صورت روزانه برگزار می‌شود که با استقبال هزار و ۵۰۱ مادر باردار در چهار ماهه نخست سال همراه بوده است.

همتی، آمار مراجعان به اورژانس این مرکز در همین بازه زمانی را بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر بیان کرد و افزود: حدود ۵۷ درصد این بیماران در بخش‌های مختلف بستری و سایر بیماران به صورت سرپایی از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شده اند.

مرکز آموزشی درمانی حافظ شیراز، یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی دارای ۱۶۰ تخت فعال است که در زمینه زنان و زایمان، نوزادان، اعصاب و روان، روماتولوژی و جراحی عمومی، خدمات درمانی لازم را به مراجعان ارائه می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.