سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف در طرح ایمنی و آرامش

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف در اجرای ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس راهنمایی و رانندگی این استان توقیف شد.

حمید هداوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس البرز گفت: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده در این طرح ۵۷۱ دستگاه خودرو و ۱۸۵ دستگاه موتورسیکلت بوده است.
وی درخصوص عملکرد امسال برخورد با تخلفات حادثه ساز در استان البرز گفت: طی این مدت ۱۸ هزارو ۹۵۸ دستگاه خودرو و سه هزارو ۳۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۴۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دورکردن شبانه و آلودگی صوتی می‌کردند توقیف شده است.
فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: دور دور کردن، سلب آسایش عمومی، ایجاد آلودگی صوتی اگزوز یا سامانه‌های صوتی وسایل نقلیه جزو مواردی است که پلیس با آنها برخورد خواهد کرد این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزی در حال اجرا است و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور از چراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.
وی گفت: در چهار ماه اول امسال متوفیان ناشی از حوادث رانندگی البرز ۲۱ درصد کاهش و مجروحان ناشی از تصادف ۳۶ درصد کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.