سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی در شهر جدید چاه مبارک عسلویه

مجری شهر جدید چاه مبارک بوشهر گفت: فاز نخست بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه با یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر جدید چاه مبارک در هفته دولت آغاز می‌شود.

جهانبخش تل‌اشکی اظهار کرد: با هدف فراهم‌سازی مقدمات احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی چاه مبارک، نمایندگان سازمان مجری طرح‌های عمرانی وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان، شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بخشداری، شورا و شهرداری شهر جدید چاه مبارک، مشاور طرح و پیمانکار پروژه از مکان تعیین شده بازدید و در نشستی مسائل مرتبط با این بیمارستان را بررسی کردند.

وی بیان کرد: در این نشست تصمیم‌هایی درباره مقدمات اجرایی کار شامل نحوه تأمین آب و برق کارگاهی، صدور پروانه ساختمانی و تعیین زمان آغاز عملیات اجرایی گرفته شد.

مجری شهری جدید چاه مبارک تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر شرکت عمران عالیشهر و همکاری کلیه مسئولان استانی، عملیات اجرایی بیمارستان چاه مبارک به عنوان یکی از مصوبه‌های دولت دوازدهم و پیگیری های ویژه جهت تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار در دولت سیزدهم در نخستین روزهای فعالیت دولت چهاردهم آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: این طرح در زمینی به مساحت ۶.۷ هکتار، با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و با کاربری درمانی در شهر جدید چاه مبارک احداث می‌شود.

تل اشکی عنوان کرد: اعتبار اولیه این طرح که در این مرحله تنها شامل اجرا اسکلت و سقف بوده یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و تملک سرمایه‌ای تأمین شده و ظرف مدت ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

مجری شهر جدید چاه مبارک اضافه کرد: با راه اندازی این بیمارستان به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های محرک توسعه شهر جدید چاه مبارک به عنوان قطب بهداشتی و درمانی جنوب استان تبدیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.