سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد اربعین مجموعه‌ای خودجوش و مردمی هستند

فرماندار بهبهان گفت: ستادبازسازی و توسعه عتبات عالیات و ستاد اربعین که زیرمجموعه آن است، مجموعه‌هایی خودجوش و مردمی هستند.

 سیدولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان با تسلیت شهادت فرمانده و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه، و همچنین تسلیت عزاداری‌های ماه محرم، از آغاز فرایند‌های لازم در شهرستان به منظور آمادگی زیرساخت‌های پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: باید از همه کسانی که در سال گذشته با وحدت، همدلی و هم افزایی مقدمات میزبانی از میهمانان عزیز اربعینی شهرستان را فراهم کردند قدردانی و تشکر کنیم. 

وی افزود: ستاد اربعین با خلوص نیت کار میکنند و بنابراین باید همیشه در همین حالت باقی بمانند و به مردمی بودن خود ادامه دهند تا از خلوص خود خارج نشوند.

فرماندار بهبهان افزود وظیفه ما به عنوان دولت، تسهیل و فراهم نمودن زمینه‌ها برای جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت به زوار است و در واقع هنر ستاد اربعین نیز آن است که با جلب مشارکت‌ها و نزورات مردمی، مردم را در مراسم عزاداری و پیاده روی اربعین سهیم نماید.

او در ادامه با تقدیر از موکب داران، گفت موکب داران باید در سامانه ملی ثبت مواکب ثبت نام کنند و با کسب یک شناسه ملی، فعالیت‌های خود را به حالت رسمی دربیاورند.

 موسوی با اشاره به این که شهرستان ما به لحاظ جغرافیایی موقعیت بسیار مهمی در مسیر مسافران و زوار اربعین از استان‌های جنوب و تبعه کشور‌های پاکستان و افغانستان دارد ادارات و سازمان‌های مختلف را به تلاش برای فراهم کردن بهترین زیرساخت‌ها دعوت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.