سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه ساماندهی سرویس مدارس یاسوج برگزار شد

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج گفت: تامین سرویس مدارس از چالش های پیش روی این شهرداری است.

جلسه ساماندهی سرویس مدارس یاسوج باحضور فرماندارشهرستان بویراحمد، سرپرست آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و رییس سازمان حمل ونقل وبار مسافر شهر داری درفرمانداری برگزارشد.

در این جلسه دانش مقدم رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه اطلاع رسانی های، لازم به شرکت ها و رانندگان انجام شد، افزود: سامانه سپند برای ثبت نام رانندگان و وسایط نقلیه و همچنین ثبت نام دانش آموزان راه اندازی شد اما تاکنون با عدم استقبال والدین و رانندگان مواجه بود. وی همچنین از آماده به کار بودن ۲۵ دستگاه مینی بوس برای سرویس مدارس خبر داد.

 این درحالیست که جمالی سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آمار تعداد دانش آموزان متقاضی سرویس مدارس را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: نبود وسایط نقلیه کافی از مشکلات مهمی بود که دراین جلسه مطرح شد.


شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد هم گفت:نظارت بر شرکت های حمل و نقل از وظایف شهرداری است و این شرکت ها باید دارای استعلام و مدارک قانونی باشند.

مهدوی مطلق افزود:حجم بالای دانش آموزان و نبود زیرساخت های مناسب باعث ترافیک سنگین می شود که با توجه به فرصت کم تازمان بازگشایی مدارس ضروری است در دستور کار قرار گیرد.


وی عنوان کرد:هرهفته یک جلسه باموضوع ساماندهی سرویس مدارس تشکیل و دستگاهای متولی باید گزارشات ساماندهی سرویس مدارس را دراسرع وقت اعلام نمایند تا تصمیم مناسب اتخادشود.


سرافراز عالیفر نماینده صداوسیمای استان نیز دراین جلسه گفت: شبکه دنا آماده پوشش خبری و رسانه ای وارائه هرگونه برنامه پیشنهادی باهدف فرهنگ سازی وروان سازی ترافیک شهر یاسوج را دارد.


دراین جلسه برخی شرکت های حمل ون قل از نگرانی ها ، مشکلات و نرخ مصوب ارائه شده گلایه داشتند و خواستار همکاری رانندگان ومدیران مدارس در ثبت نام در سامانه سپند شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.