سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«سوپرمن» به ایستگاه پایانی فیلمبرداری خود رسید

جیمز گان کارگردان نسخه جدید «سوپرمن» خبر از پایان فیلمبرداری این اکشن ابرقهرمانانه داد.

جیمز گان کارگردان نسخه جدید  «سوپرمن»  رسما اعلام کرد که کار جدید خود در تاریخ ۱۱ ژولای سال آینده میلادی راهی پرده سینماها خواهد شد.

قبل از جیمزگان، مدیران کمپانی برادران وارنر اعلام کرده بودند این اکشن کمیک استریپی با نام کامل «سوپرمن: میراث» اکران عمومی داشت.

به گفته جیمز گان: «ما بالاخره فیلمبرداری تمام صحنه‌های فیلم را تمام کردیم. خدا به بازیگران و بقیه عوامل تولید برکت بدهد که طی این مدت نهایت همکاری را با من کردند. آنها به شکلی خلاقانه در این کار سخت در کنار من بودند و کمک کردند تا این پروژه عملی شده و رنگ واقعیت به خود بگبرد. هدفم ساخت فیلمی درباره یک مرد خوب بود که در دنیایی که الزاما همیشه خوب نیست زندگی و فعالیت می‌کند. همکاری با عوامل تولید سوپرمن برایم باعث افتخار بوده است. البته مقصد سوپرمن است، اما سفری که برای رسیدن به این مقصد طی شد برایم بسیار جذاب بوده است.»

شرکت دی سی کامیکز که امتیاز تولید نسخه سینمایی سوپرمن متلق به آن است، همکار تهیه کننده برادران وارنر در فیلم بوده است.نقش مرد پرنده‌ای فیلم را دیوید کورنسوت بازی کرده و شنیده می‌شود حداقل در دو فیلم سوپرمنی دیگر نیز این نقش را ایفا خواهد کرد.

ریچل برازناهان رباینده جایزه معتبر امی (اسکار تلویزیونی) نقش کاراکتر مشهور لوئیس لین را در کنار کورنسوت بازی می‌کند.شخصیت شرور داستان سوپرمن تازه هم کسی نیست جز لکس لوتر که نقش او توسط نیکلاس هولت بازی شده است.

فیلمنامه سوپرمن: میراث را خود جیمز گان با نگاهی به شخصیت ابرقهرمان خلق شده در داستانهای کمیک دی سی کامیکز نوشته است.

اطلاعی از هزینه های تولید فیلم در دست نیست. شنیده می شود که مدیران بزادران وارنر تلاش داشته اند آنرا با هزینه ای حدود ۱۰۰ میلیون دلار تولید کنند.نکته جالب این فیلم این است که ویل ریوز پسر کریستوفر ریوز (اولین سوپرمن صنعت سینما که در اواخر دهه هفتاد میلادی نقش مرد پرنده ای را بازی کرد و بعدها معلول شد) نیز در سوپرمن: میراث حضور دارد.

شایان ذکر است او به عنوان بازیگر مهمان نقش کوتاهی در فیلم بازی کرده است، که یک گزارشگر سمج تلویزیونی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.