سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۰ هزار واحد مسکونی در زنجان به متقاضیان تحویل داده می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: از این تعداد تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکونی در زنجان به متقاضیان تحویل داده می‌شود گفت: از این تعداد پنج هزار و ۳۸۵ واحد در کوی زیتون در غرب شهر زنجان، پنج هزار و ۱۶۶ واحد در کوی زنگان در شرق زنجان و تعداد محدودی هم در شهرستانهای استان قرار دارد که با تکمیل زیرساختها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح های نهضت ملی مسکن در استان از ۴۰ درصد تا ۱۰۰ درصد است، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اردیبهشت سال جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب زنجان آغاز شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تکمیل زیرساختها زمان‌بر است، افزود: متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح های نهضت ملی مسکن و تحویل واحدها پیگیر تکمیل هرچه سریع زیرساختهای آب، برق، گاز، فاضلاب و آسانسور آنها هستیم.

قزوینیان با بیان اینکه اجرای نهضت ملی مسکن به دلیل تعدد بالای طرح ها کار بسیار سنگین و سختی است، بیان داشت: مردم را درک می کنیم و سعی خواهیم کرد متقاضیان خیلی سریع در واحدهای مسکونی خود اسکان یابند.

وی با بیان اینکه حجم بالای کار و تحویل واحدها در سریعترین زمان، تلاش نیروها را مضاعف کرده است، گفت:تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد، البته در کنار تسریع در اتمام طرحها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد.

قزوینیان با تاکید بر اینکه تامین زیرساختها متناسب با پیشرفت فیزیکی طرحها و تحویل واحدها اجرا می شود، افزود: پیگیری لازم نسبت به تسریع در تامین زیرساخت ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بخش تامین گاز طرحها وضعیت بهتر است و در بخش برق عقب ماندگی را شاهد هستیم و در بخش اجرای آب و فاضلاب نسبتا پیشرو هستیم البته باید توجه داشت که تامین زیر ساخت ها پروژه به پروژه متفاوت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.