سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز :

تمرکز زدایی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی ضروری است

امام جمعه تبریز گفت: تمرکززدایی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی از مرکز استان به شهرستان‌ها و توجه به ظرفیت‌های مردمی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در جمع کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی باید در انجام تشریفات اختصاصی برای اجرای برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی علاوه بر فضاسازی‌های مناسب برای اجرای کیفی برنامه‌های ملی و مذهبی ایده‌های جدید ارائه دهند اظهار کرد: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در خصوص مناسبت‌های ملی و مذهبی تلاش جهادی کنند.

امام جمعه تبریز گفت: همکاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل با تاکید بر اینکه بزرگداشت مقام والای شهدای محراب تبریز باید در تقویم مناسبت‌های ملی و استانی قرار گیرد ادامه داد: با این اقدام در ایام سالگرد شهید آیت الله قاضی طباطبایی، شهید آیت الله مدنی و شهید آیت الله آل هاشم باید برنامه‌های شایسته در سطح استان برگزار شود.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت مکان و زمان برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به نسبت ظرفیت‌های تبلیغی مکان و زمان مناسب را شناسایی و برگزار کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.