سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به روستا‌های آذربایجان شرقی با کمک خیرین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از کمک مالی یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی خیرین برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌های استان خبر داد.

 خانی در نشست کارگروه آب و آبرسانی قرارگاه جهادی مردمی اظهار کرد: به منظور استفاده از توان مردم و جلب مشارکت‌های مردمی و خیران آبرسان اقدامات موثری در طول چند سال گذشته انجام شده است که حاصل آن تامین اعتبار و یا خرید بخشی از اقلام پروژه‌های تامین و پایدارسازی آب شرب بهداشتی در روستا‌های استان آذربایجان شرقی است.

وی افزود: در طول سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با حمایت و مشارکت خیران آبرسان در ۱۹۳ روستای استان اقدامات مربوط به تامین و پایدارسازی آب شرب بهداشتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مشارکت خیران در تامین بخشی از هزینه‌های اجرای پایدارسازی آب شرب بهداشتی در روستا‌های استان گفت: کمک‌های خیران برای تامین بخشی از اقلام شامل لوله، مخزن ذخیره سازی آب و اجرای طرح‌های آبرسانی و افزایش ظرفیت تامین آب به روستا‌های کم برخوردار هزینه شده است.

وی همچنین به برخورداری مردم استان از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در ۱۷ شهر استان طرح‌های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در حال اجرا بوده و ۱۵ باب تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده و تعداد هشت باب تصفیه خانه فاضلاب در دست احداث است.

خانی گفت: درصد برخورداری مردم استان از این خدمات ۷۵ درصد و مردم تبریز بالای ۹۰ درصد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.