سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش‌های متفاوت بن گویر و لاپید به عملیات حولون

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم را مسئول کشته شدن دو صهیونیستی دانست که امروز در عملیات ضد صهیونیستی حولون زخمی شده بودند.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از محل حمله انجام عملیات ضد صهیونیستی در حولون در جنوب تل‌آویو گفت که آن‌ها هزاران سلاح بین شهرک‌نشینان توزیع کردند.

براساس گزارش النشره،  او افزود از شهرک‌نشینان مسلح می‌خواهد که سلاح حمل کنند و از آن استفاده کنند، زیرا رژیم صهیونیستی دشمنانی در داخل اراضی اشغالی نیز دارد.

 مراکز درمانی اسرائیل اعلام کردند که امروز یکشنبه دو شهرک‌نشین و عامل این حمله در شهر حولون در جنوب تل آویو کشته شدند. سرپرست کمیسر کل پلیس رژیم صهیونیستی همچنین تایید کرد که رژیم در یک وضعیت امنیتی شدید با هشدار‌های فراوان قرار دارد، پیش‌بینی عملیاتی مانند حولون دشوار بوده است. 

 پلیس اسرائیل فاش کرد که عامل حمله در شهر حولون در جنوب تل آویو، ساکن کرانه باختری بوده است.

در همین راستا یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات حولون تاکید کرد: امنیت شخصی اسرائیلی‌ها در حال فروپاشی است و پلیس در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

او با حمله به بن گویر گفت: از زمان روی کار آمدن ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی، خیابان‌های ما پر از قتل‌ها و حملات شده است. هیچ وزیری شکست خورده تر و بدبخت تر از او نیست.

صبح امروز در جنوب پایتخت رژیم صهیونیستی یک فلسطینی در عملیاتی ضد صهیونیستی به شهرک‌نشینان اسرائیلی حمله کرد که منجر به کشته شدن دو صهیونیست و زخمی شدن دو شهرک‌نشین دیگر شد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.