سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت مجدد برای دانش آموزان جامانده از ثبت نام سرویس

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: سامانه ثبت نام سرویس مدارس برای جاماندگان دوباره بازگشایی می‌شود.

 مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: با توجه به این‌که ۲ هزار دانش آموز در سامانه سرویس مدارس ثبت نام نکرده‌اند در راستای رفع نگرانی خانواده‌ها قرار است دوباره سامانه سپند تا چند روز آینده بازگشایی شود.

وی افزود: خانواده‌هایی که موفق به ثبت نام نشدند در زمان بازگشایی سامانه هرچه سریع‌تر برای ثبت نام اقدام کنند و اطلاعات مدرسه و مکانی خود را در سامانه ثبت کنند در صورتی که اطلاعات مکانی والدین اشتباه ثبت شد می‌توانند با چک کردن آن در سامانه آن را تصحیح کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اینکه هیچ درگاه دیگری برای ارائه سرویس وجود ندارد، تصریح کرد: بعد از انجام ثبت نام با اطلاع رسانی که از سوی سازمان انجام می‌شود هزینه سرویس برای هر فرد مشخص و به خانواده‌ها اعلام می‌شود و آنها بر اساس این هزینه‌ای که مشخص می‌شود با مراجعه به شرکت‌های مربوطه و ادامه کار روند ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

فعالی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های سرویس فرزندانشان از تسهیلات هم استفاده کنند، عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار است از طریق معرفی نامه‌ای که شرکت‌ها صادر می‌کنند، تسهیلات یک ساله در اختیار اولیا قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.