سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی فنی بیش از ۲۱ هزار قلم کالا در شرکت گاز قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در سه‌ماهه نخست امسال، ۲۱ هزار و ۲۸۳ قلم کالا بازدید شده است.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: به‌منظور جلوگیری از ورود کالای غیراستاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان در سه‌ماهه نخست امسال از تعداد ۲۱ هزار و ۲۸۳ قلم اتصالات فولادی، اتصالات پلی‌اتیلن، شیرآلات فولادی، رگلاتور و فیلم رادیوگرافی بازدید به‌عمل‌آمده است.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی این شرکت با تکیه بر دانش روز سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان افزود: کنترل به‌موقع تجهیزات به پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، تعویض به‌موقع تجهیزات آسیب دید، افزایش کیفیت عمر تجهیزات و کاهش هزینه‌های سازمان منجر می‌شود.

حجتی‌پور بیان کرد: سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، موجب توزیع مستمر و پایدار گاز مشترکین شده و به ارائه خدمات دقیق و باکیفیت به مشترکان کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اینکه استان تا پایان ۱۴۰۴ به استان‌های سبز کشور خواهد پیوست، گفت: باتوجه‌به تکمیل عملیات گازرسانی در استان، رویکرد شرکت گاز استان قزوین به‌آرامی از فاز مهندسی به بهره‌برداری، پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تأسیسات و شبکه گازرسانی تغییر می‌کند و ازآن‌پس پایداری و حفظ ایمنی تأسیسات به فهرست اولویت‌های اصلی شرکت قزوین اضافه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.