سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت ۴ فعال ارزی غیرمجاز در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴ فعال غیر مجارز ارزی و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارز خارجی از این افراد خبر داد.

 سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات بازداشت ۴ فعال ارزی غیرمجاز در تهران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از طریق منابع خبری متوجه شدند که یک واحد صنفی در محدوده خیابان دکتر علی شریعتی بدون رعایت تشریفات قانونی و اخذ مجوز‌های لازم در حوزه خرید و فروش ارز فعالیت دارند که در همین راستا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده، چهار فعال غیرمجاز و واحد صنفی آنان مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و مجوز‌های مربوط به عملیات اخذ شد. پس از آن ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در محل مذکور حاضر شده و چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از محل دستگیری متهمان گفت: ماموران در جریان بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب بودند، ۱۲ هزار و ۲۰۰ دلار، ۱۰ هزار لیر ترکیه و پنج هزار و ۴۵۰ یورو را نیز کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش ریالی ارز‌های کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند. 

افشاری از تشکیل پرونده برای چهار متهم دستگیر شده خبر داد و افزود: دفتر مذکور نیز با حکم قضایی پلمب شد و چهار متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.