سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران ایلامی پرداخت شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: ۴۵ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران این استان بابت خرید تضمینی گندم به حساب آنآن واریز شده است.

اصغر باباخانی اظهار کرد: کل مطالبات گندمکاران ایلامی قابل پرداخت بابت خرید تضمینی گندم تاکنون ۶۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال بود که از این میزان ۴۵ هزار میلیارد پرداخت شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال از باقیمانده مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت نشده که رایزنی برای تسریع در پرداخت این مطالبات نیز در حال انجام است.

باباخانی یادآور شد: در سال زراعی جاری، ۳۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که فهرست‌بهای ۲۴۸ هزار تن آن در سامانه سیفا بارگزاری و به بانک عامل کشاورزی ارسال شده است.

وی تاکید کرد: ایلام از استان‌های پیشرو در ثبت فایل‌های(فهرست بها) خرید گندم در سامانه سیفا و ارسال آن به بانک کشاورزی است و همچنین ایلام از استان‌های پیشتاز در دریافت مطالبات گندم‌کاران محسوب می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی متولی پرداخت بهای گندم نیست، یادآور شد: پیگیری روزانه برای پرداخت بهای گندم کشاورزان از تهران ادامه دارد و تسریع در پرداخت بهای گندم کشارزان نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان ارشد نظیر استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.