سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم بدمینتون زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شد

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم‌های پسران و دختران بدمینتون استان زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند.

غلامرضا باقری رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم پسران این استان به مسابقات رنکینگ پسران کشوری که در قم برگزار می شود، اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی استان قم از چهاردهم تا هفدهم مرداد ماه برگزار می شود و تیم پسران بدمینتون استان زنجان در رده های سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال شرکت کرده است.

این مسوول ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۷ سال امیرحسین عجم‌لو، محمدرضا محمدی، آرتین بهری، سینا جعفری و ماهان مرادی ترکیب تیم بدمینتون زنجان را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال نیز معین مقدم و محمدرضا ضیغمی بدمینتون بازان زنجان در مسابقات رنکینگ کشوری قم هستند.

باقری گفت: سرمربیگری تیم اعزامی استان زنجان نیز بر عهده سروش اسکندری است.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رنکینگ دختران در شیراز نیز گفت: در این مسابقات تیم دختران بدمینتون استان زنجان در زیر ۱۹ سال متشکل از سنا حسنلو، بهار تلخابلو، سنا کوهنورد، آیسان کریمیان و نگین بهرامی به این مسابقات اعزام می شوند.

باقری اظهار کرد: در مسابقات رنکینگ بدمینتون شیراز نماینده بدمینتون استان زنجان در زیر ۱۷ سال نیایش فاتح و آیسا تابان هستند که به مربیگری و سرپرستی سارا باقری در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان خاطرنشان کرد: مسابقات رنکینگ دختران در شیراز از شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.