سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی جاده‌ها و پارکینگ‌های مریوان برای تسهیل تردد زائران اربعین

کمال ایزدی گفت: اقدامات زیرساختی لازم برای آماده سازی جاده‌ها و پارکینگ‌های این شهرستان جهت تسهیل تردد زائران اربعین انجام گرفته است.

کمال ایزدی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های اربعین، اقدامات آماده سازی هفت پارکینگ در شهرستان مریوان به این اداره واگذار شد که تیغه زنی، تسطیح و رگلاژ آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان اضافه کرد: این هفت پارکینگ با مساحت با ۲۱۹ هزار و ۶۷۰ متر مربع، ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار و ۶۰۰ خودرو را دارد.

وی تاکید کرد: در راستای ایجاد زیرساخت ها، شن ریزی، تسطیح و تراکم محل استقرار بیمارستان سیار و موکب‌های داخل پایانه مرز به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع نیز انجام گرفته است.

ایزدی، از انجام ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های سروآباد_ مریوان_ مرز باشماق خبر داد و افزود: ۴۰۰ تابلو و علایم در این محور‌ها احداث و ۲۵۰ تابلو نیز تعمیر و بازسازی شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان با اشاره به تعریض مسیر جاده مریوان- مرز باشماق و احداث باند کندرو به طول ۱.۳ کیلومتر، گفت: ایمن سازی ۴ تقاطع و ۲ قوس خطرناک، تیغه زنی، شانه سازی و ایجاد هره خاکی در محور‌های اصلی از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای تسهیل تردد زائران بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.