سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم دریافت گذرنامه اربعین را به روز‌های پایانی موکول نکنند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از مردم شریف قم تقاضا داریم دریافت گذرنامه و سفر به عتبات عالیات خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

سردار محمدرضا میرحیدری؛ فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان قم گفت: در ایام منتهی به سفر زائرین گرامی به عراق و حضور در کربلا؛ کلاهبرداران و سودجویان از طریق شیوه‌های نوین و اینترنتی به دنبال کلاهبرداری از مردم شریف هستند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این راستا به همشهریان گرامی هشدار می‌دهیم نسبت به نقشه‌های شوم کلاهبرداران آگاه بوده و هرگز آدرس‌های اینترنتی که از سوی شماره‌های ناشناس ارسال می‌شود را باز نکنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه زائرین اخذ گذرنامه‌های خود را برای سفر به کربلا به روز‌های آخر موکول نکنند عنوان کرد: هرچه به ایام و روز‌های پایانی نزدیک می‌شویم قطعا حجم سفر زائرین بیشتر خواهد شد؛ از مردم شریف قم تقاضا داریم دریافت گذرنامه و سفر به عتبات عالیات خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

فرمانده انتظامی استان قم درخصوص اینکه پلیس نسبت به تامین امنیت زائرینی برای حضور در کشور عراق به قم که لقب عمود اول را دارد سفر می‌کنند خود را مکلف می‌داند، خاطرنشان کرد: همکاران بنده در مجموعه فرماندهی انتظامی استان شبانه روز درتلاش هستند تا امنیت زائرین گرامی که در قم حضور پیدا می‌کنند را تامین کند؛ البته از عزیزان هم تقاضا داریم حدالامکان لوازم و اشیای قیمتی را همراه خود نیاورند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.