سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در زنجان به بالای ۴۰ درجه می‌رسد

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان از فردا دوشنبه به صورت محسوسی افزایش می‌یابد و در اغلب مناطق به بالای ۴۰ درجه می‌رسد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان اغلب مناطق استان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است که این شرایط از بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: احتمال بارش های خفیف و محلی در برخی نواحی استان وجود دارد و پدیده جوی غالب در روزهای پیش رو وزش باد است که در برخی مناطق از بعدازظهرها سرعت آن به حد نسبتا شدید می رسد.

سلطانی با اشاره به گرمای هوا اظهار داشت: با روند افزایشی دمای هوا تا روز چهارشنبه هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می شود.

وی از هم استانی ها خواست، طی روزهای پیش رو تا حد ممکن در ساعات گرم فعالیت جسمی به خصوص در فضای باز نداشته باشند و در مصرف برق و آب صرفه جویی کنند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه بیان کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۰ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.