سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پلاک کوبی باغ‌های سطح شهر یزد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: حدود هزار باغ و خانه باغ سطح شهر یزد شناسایی و پلاک کوبی آن به سرانجام رسید.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در صدد هستیم باغ‌های پلاک کوبی شده از لحاظ تعداد درختان، تنوع درختان، قدمت درختان و مساحت باغ و ... به همت کارکنان سازمان سیما و منظر شهرداری تا پایان سال شناسنامه دار شوند.

او ادامه داد: حدود هزار باغ و خونه باغ به متراژ ۲۰۰ هکتار در سطح شهر موجود است که ضرورت دارد با تدابیری که شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر میگیرند همچون ایجاد بسته‌های تشویقی برای مالکان باغ‌ها آنها را ترغیب به حفظ و صیانت و نگهداری از این باغ‌ها و خونه باغ‌ها کنند تا این میراث گرانبها برای نسل‌های آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نیکونژاد افزود: با اجرای سامانه جامع نظارت بر عملکرد پیمانکاران شهرداری در معاونت خدمات شهری، ناظران می‌توانند به غیر از روش‌های نظارت میدانی، ازطریق این نرم افزار و به صورت هوشمند و سیستمی عملکرد پیمانکاران خدمات شهری را مورد رصد و پایش قرار دهند و تخلفات، ترک فعل و قصور احتمالی آنها را نیز به صورت سیستمی ثبت نموده و و به هنگام ارزیابی پیمانکار جرایم مربوطه را ثبت و اعمال می‌نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.