سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راه‌های روستایی

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تفتان گفت: روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راه‌های روستایی، ارتباطی شهرستان تفتان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان انجام شد.

 عزیز ریگی بیان کرد: در سه‌ماهه نخست سال جاری در راستای افزایش آگاهی کاربران جاده‌ای و همچنین افزایش ضریب ایمنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان تفتان علاوه بر نصب تابلو، علائم ایمنی و هشداردهنده، تابلو و علائم ایمنی نیز شستشو شد.
 
وی با اشاره به نخاله‌برداری ۱۶۰ تن در محدوده این شهرستان افزود: همچنین در این بازه زمانی ۱۵ کیلومتر شانه سازی، پنج کیلومتر شن‌ریزی راه‌های فرعی و روستایی و چاله پر کنی با استفاده از ۵۰ تن آسفالت سردوگرم نیز توسط راهداران شهرستان تفتان انجام‌گرفته است.

ریگی گفت: تعمیر چراغ‌های هشداردهنده و چشمک‌زن، نصب تیر چراغ روشنایی یا تابلو‌های برق، از سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفتان در سه‌ماهه اول سال جاری بوده است.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان با تأکید بر اینکه همه مسئولین باید برای خدمت به مردم از فرصت‌ها استفاده کنند بیان کرد: ما وارثان شهدای خدمتیم و مطالبات مردم رأس کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرمانداری تفتان در مسیر خدمت‌رسانی کلیه دستگاه‌های اجرایی را موظف به خدمت‌رسانی به شهروندان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد افزایش رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.