سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۶۰ هزار متر روکش آسفالت در سراوان

شهردار سراوان از اجرای ۶۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در این شهر خبر داد.

 مصطفی خدارحمی بیان کرد: شهرداری سراوان از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۲ تا کنون ۶۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح خیابان‌های این شهر انجام داده است.
 
وی افزود: این آسفالت‌ها شامل روکش دور میدان هواشناسی و قسمتی از بلوار معلم به مساحت ۱۳ هزار ۳۵۱ مترمربع، خیابان شهید بهشتی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، خیابان حمزه حدفاصل خیابان بهشتی و انقلاب به مساحت ۱۰ هزار و ۷۱۰ مترمربع، خیابان عدالت به مساحت ۷ هزار و ۹۱۰ مترمربع و دور میدان ۲۲ بهمن (بخشان) به مساحت ۸ هزار مترمربع بوده است.
 
 
شهردار سراوان در خصوص سؤال ایجاد شده برای مردم مبنی بر اینکه روکش آسفالت در مناطقی از شهر اجرا شده که هنوز لوله‌کشی گاز صورت نگرفته است، گفت: دغدغه‌ای برای گاز وجود ندارد چرا که شرکت گاز شاید تا یکسال دیگر حفاری را انجام ندهد و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم.
 
خدارحمی تصریح کرد: حدود هشت ماه قبل روکش آسفالت قسمتی از بلوار معلم انجام شد که لاین کنار آن را گذاشتیم برای حفاری، اما باگذشت مدت‌ها همچنان اقدام عاجلی از صورت شرکت مربوطه صورت نگرفته است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: تا قبل از فرارسیدن فصل سرما فرصت داریم نسبت به آسفالت معابر اقدام کنیم چرا که رسیدن فصل سرما زمان آسفالت نیست و اکنون ما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا عملیات روکش آسفالت را در خیابان‌های شهر سراوان انجام دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.