سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۶ محکوم مالی در خراسان شمالی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۷۶ زندانی جرائم غیرعمد و یا محکوم مالی دربند با بدهی ۹۸ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا کنون از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام براتی زاده  گفت: در نتیجه تلاش‌های انجام شده از سوی ستاد دیه استان مبلغ ۶ میلیارد تومان از طریق منابع مختلف از جمله از مجرای کمک‌ها و حمایت‌های افراد خیر و نیکوکار تأمین و تخصیص یافت و شکات و محکوم له نیز از ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات خود صرفنظر کردند.
وی افزود: این در حالی است که با پذیرش اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به، معادل مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و با لحاظ اعطاء ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و نیز با در نظر گرفتن ۸۰۰ میلیون تومان آورده مددجویان بود که ۷۶ محکوم مالی در بند از زندان آزاد شدند.
مقام عالی قضایی استان در خصوص آخرین آمار مربوط به تعداد بدهکاران مالی محبوس در زندان‌های استان هم گفت: ۱۴۰ محکوم مالی در بند با بدهی ۱۸۲ میلیارد تومان در زندان‌های خراسان شمالی به سر می‌برند.
وی با اشاره به اینکه در جشن گلریزان برخی‌ها ده میلیارد تومان برای آزادی زندانیان تعهد دادند که ۶ میلیارد آن پرداخت شده گفت: از کسانی که تعهد دادن درخواست داریم به تعهد خود عمل کنند تا بتوانیم با کمک‌های آنها، زندانیان آزاد کنیم.
رئیس کل دادگستری استان همچنین ادامه داد: تعداد ۲۳ فقره پرونده با بدهی معادل ۳۰ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری‌های لازم و تأمین منابع جدید مالی زمینه‌های مساعد و مناسبی فراهم گردد.

برچسب ها: زندان ، آزادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.