سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: اسرائیل برای توجیه حملات خود به غیرنظامیان دروغ می‌گوید

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به مدرسه «حمامه» اعلام کرد: این رژیم برای توجیه هدف قرار دادن غیرنظامیان، دروغ پردازی می‌کند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: حمله جنایتکارانه اشغالگران به مدرسه حمامه که هزاران آواره را در خود جای داده است، اصرار بر یک جنگ وحشیانه نسل‌کشی است.

حماس اضافه کرد: ارتش رژیم اشغالگر با ادعای استفاده از مکان‌های غیرنظامی مانند مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز آوارگان برای اهداف نظامی به دروغ‌های خود ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش رژیم اشغالگر از دروغ به عنوان بهانه‌ای برای هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌دفاع در غزه استفاده می‌کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع بیمارستانی در نوار غزه اعلام کردند که در نتیجه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مدرسه «حمامه» در محله «الشیخ رضوان» واقع در شهر غزه دست‌کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

این منابع همچنین از زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در نتیجه این حمله خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بار مدرسه حمامه را که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، هدف قرار داد.

با گذشت ۳۰۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین نیز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) تاکنون، بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تعداد مجروحان این جنایات را بیش از ۹۱ هزار نفر اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.