سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رگبار و رعدوبرق مهمان نواحی شمال کشور تا چند روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا چند روز آینده شاهد وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق در نواحی شمال کشور خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب و سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: امشب در نواحی جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران به صورت سنگین خواهیم بود‌.

وی ادامه داد: در چند روز آینده برای جنوب کشور در برخی مناطق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، و جنوب کرمان برای بعدازظهر و شب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اظهار کرد : از دوشنبه تا چهارشنبه نیز بارش‌های موسمی برای جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها در روزهای یاد شده تشدید خواهد شد.

وی توضیح داد: در چند روز آینده در شرق و بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش بادهای شدید و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت که می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا شود.

وی ادامه داد: از امشب تا روز سه‌شنبه، دما در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه برای نیمه شمالی کشور افزایشی خواهد بود و هوا گرم‌تر می‌شود.

ضیائیان  با  بیان  اینکه  در تهران  امشب  وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال خیزش گردوخاک در بخش‌های جنوبی و غربی وجود دارد گفت:همچنین بیشینه دمای تهران به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد و پیش‌بینی‌ها از افزایش دمای تهران در روزهای آینده حکایت دارد.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.