سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

جنجالی‌ترین ورزشکار المپیک به نیمه نهایی بوکس زنان رسید

بوکسور الجزایری که طی چند روز اخیر شبهات زیادی درباره جنسیتش ایجاد شد، به نیمه نهایی دسته ۶۶ کیلوگرم بوکس زنان المپیک رسید.

ایمان خلیف، بوکسور الجزایری در بخش زنان یکی از جنجالی ترین و مشهورترین چهره‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به‌شمار می‌رود و به پیشروی‌اش برای کسب مدال طلا، ادامه می‌دهد.

این بوکسور ۲۵ ساله که در دور قبل پس از مبارزه ۴۶ ثانیه‌ای و جنجالی برابر کارینی ایتالیایی که منجر به انصراف حریف ایتالیایی اش به دلیل مشت های سنگینش شده بود و سپس شایعات زیادی درباره جنسیتش مطرح شد، در مرحله یک‌چهارم نهایی دسته ۶۶ کیلوگرم بوکس زنان المپیک پاریس، به مصاف لوکا هاموری مجارستانی رفت؛ کسی که یک استوری جنجالی درباره مبارزه با بوکسور الجزایری منتشر کرده بود. این مبارز مجارستانی با انتشار عکسی در صفحه مجازی خود، خلیف را به طور غیرمستقیم به یک هیولا تشبیه کرده بود.

با این حال او در این مبارزه حریفی برای گفتن مقابل خلیف الجزایری نداشت و پس از پایان ۵ راند مبارزه، داوران نتیجه را ۵-۰ به سود ایمان خلیف الجزایری اعلام کردند و او به نیمه‌نهایی المپیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

ایمان خلیف که چند روز بسیار پرفشار را پس از شایعات و جنجال‌ها سپری کرد، پس از پایان بازی اشک ریخت و سپس از جمعیت حاضر تشکر کرد. این بوکسور الجزایری روز سه‌شنبه در نیمه‌نهایی باید به مصاف جانجام سوواناپنگ از تایلند برود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.