سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ارتقای پیگیری قضات در حوزه حقوق عامه و مبارزه با قاچاق

دادستان مرکز استان کرمان بر لزوم ارتقای پیگیری‌های قضایی در حوزه‌های مربوط به حقوق عامه و مبارزه با انواع قاچاق از جمله قاچاق مواد مخدر و قاچاق سلاح تاکید کرد.

مهدی بخشی در نشست روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان کرمان با اشاره به لزوم ارتقای پیگیری قضات در حوزه حقوق عامه و مبارزه با قاچاق گفت: دادستانی مرکز استان براساس برنامه‌های ابلاغی دادستانی کل کشور و اسناد بالادستی، اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف در دادسرا‌های استان را مورد ارزیابی و رصد قرار می‌دهد.

وی افزود: بازدید مستمر از زندان‌ها و بررسی وضعیت زندانیان از دیگر مواردی است که قضات باید به صورت ویژه بر انجان آن اهتمام داشته و گزارشات مربوطه را به دادستانی مرکز استان گزارش کنند.

بخشی با اشاره به سفر قریب الوقوع هیئت نظارت دادستانی کل کشور به استان کرمان، تصریح کرد: در این رابطه باید ضمن رفع نقاط ضعف مطروحه در بازدید‌های سال گذشته، هرگونه قصور دیگر نیز شناسایی و رفع شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان داشت: دادستان‌های استان کرمان در حوزه‌های مختلف عملکردی، کارنامه خوب و قابل دفاعی دارند و ارزیابی‌های مستمر و دوره‌ای به منظور شناسایی نقاط ضعف احتمالی و تقویت نقاط قوت انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.