سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهوازیان:

خون‌خواهی یعنی اینقدر بزنید تا جبران شود

اجلاسیه بزرگ ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز به همت سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز برگزار شد.

توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز اجلاسیه بزرگداشت ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز با حضور بیش از ۲ هزار نفر اقشار مختلف مردم، استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر و سردار جمالی جانشین سپاه فجر در پارک کوهستانی دراک برگزار شد. 

سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان سپاه قدس و هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاسیه بزرگ ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز که به همت سپاه ناحیه محد رسول الله شیراز برگزار شد، گفت: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی کردند و بعد از جنگ تحمیلی هم در دفاع از حرم و دفاع از مظلومان جهان اسلام شهدای بسیاری را تقدیم کردیم. 

سردار اهوازیان با بیان اینکه شهدایی، چون سردار سلیمانی و صد‌ها شهید دیگر نماد‌هایی از ایثار و شهادت در دفاع از حرم هستند، ادامه داد: در این مراسم مردم آمده اند عهدی دوباره با شهدا و آرمان‌های آنها ببندند. 

او با اعتراض به اینکه برخی از مسئولان در جایی که مردم ندای مرگ بر آمریکا می‌دهند جرات می‌کنند روزه سکوت بگیرند، تصریح کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی عزیز، اگر چه وضعیت خاصی بود، اما انتخابات خوبی داشتیم و رئیس جمهور خوبی انتخاب شد؛ جبهه‌ای، هیئتی و من لذت بردم وقتی با پیراهن مشکی برای تشییع شهید هنیه آمد و گریه کرد، و پیام خوبی برای جبهه مقاومت و انتقام این میهمان شهید داد. 

هم‌رزم شهید سلیمانی با بیان اینکه ما مشکلی با ایشان نداریم، اما با برخی افکار حق داریم ناراحت باشیم، گفت: ما برادرانمان را کفن کردیم و نصب العین ما صحبت‌های امام راحل است که "نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد". 

این فرمانده مقاومت با بیان اینکه ما پاسدار خون شهداییم، گفت: ما نمی‌توانیم ببینیم کسی که نه خودش جبهه آمده، نه فرزندانش حتی سربازی رفته‌اند، نه نماز جمعه می‌رود و نه حتی تشییع شهید، امروز برای قبیله شهدا صحبت کند.

او با اشاره به اینکه ایرانی‌ها زیر تابوت شهید اهل سنت رفتند و رهبرشان صلات بدرقه خواند، وقتی داعش آمد هم بچه‌های شیعه به میدان آمدند، افزود: کسانی که نوامیس مسلمین را از چنگ داعش خارج کردند، بچه‌های شیعه بودند و ما مهمترین قدم وحدت را برداشتیم، مهمترین یگان‌های ارتش بزرگ امام زمان را رقم زدیم، اما امروز خاطرمان مکدر است که مهمانمان را زدند. 

این یادگار دفاع مقدس گفت: وقتی کنسولگری را زدند، وقتی سید رضی و سردار زاهدی را زدند، یا حاج قاسم عزیز ما را، رهبری فرمودند انتقام، اما برای اسماعیل، رهبر فرمودند خونخواهی، و خونخواهی یعنی اینقدر بزنید تا جبران شود. 

او با تاکید بر اینکه امروز به جرات می‌گویم ایرانیان گردن اسرائیل را شکسته اند، تصریح کرد: زمانی که سردار زاهدی را زدند، عده‌ای غربگرا در وطن فریاد زدند که به خاطر چند نفر ایران را به آتش نکشید. 

این سردار مقاومت گفت: در مهمترین روز و در مهمترین کشور، در مهمترین مراسم و در مهمترین روز امنیتی، مهمترین مهمان را در مهمترین مکان به شهادت رساندند و ما ناراحتیم، ولی آرام آرام داریم برکت خون "اسماعیل"، این فرمانده خستگی ناپذیر و سرباز حاج قاسم را می‌بینیم. 

او یادآور شد: شهید اسماعیل هنیه برای مراسم شهید رئیسی آمد و اصرار کرد مرا به کرمان ببرید، در کنار قبر حاج قاسم سلام داد و بر روی کاغذ نوشت: حاج قاسم وقتش رسیده به هم برسیم. 

سردار اهوازیان با بیان اینکه امروز ناراحتیم، گفت: حدود ۱۰ سال پیش وقتی رهبری فرمودند قریب به دو دهه دیگر اسرائیل نابود است، خیلی‌ها گفتند چه می‌گوید این سید؟ اما امروز ما می‌بینیم اسرائیل دارد تمام نیورهایش را جمع می‌کند تا در وعده مقرر امام سید علی محو شود. 

این یادگار دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز همه ما محزونیم ادامه داد: چقدر رهبر و ملت در این چندماه داغ دیدند؟ اما یادمان باشد ما بچه شیعه‌ها شیشه ایم، شیشه را هرچه بیشتر خورد کنی، تیزتر می‌شود. 

او با تاکید بر اینکه اسرائیل نابود است و این بشارت خدا در قرآن کریم است، گفت: در قرآن می‌گوید یهود جان و مال دوست است و جنگ هم جان و مال می‌خواهد. 

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی، آخرین سنگر دفاع از انقلاب را جلسات شهدایی دانست و گفت: شهدا سخنران و مداح و گریه کن نمی‌خواهند، شهدا رهرو می‌خواهند و ما در این برنامه‌ها خود را راستی آزمایی می‌کنیم و عهد می‌کنیم با شهدا و امام شهدا. 

او، حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای مدیران کشور معرفی کرد و افزود: رهبری فرمودند حاج قاسم مکتب است، امام در هیچ کجای این کشور، جز در محفل‌های شهدای کسی از این مکتب سخن نمی‌گوید. 

سردار اهوازیان با بیان اینکه حاج قاسم مدیریت امانتداری را به ما آموخت، ادامه داد: وی ۲۲ سال فرمانده نیروی قدس بود و در همه این سال‌ها یک دلار حق ماموریت نگرفت.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی و نمایش میدانی به همراه اجرای زنده عملیات‌های نظامی ۸ سال دفاع مقدس در راستای دومین کنگره ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس، برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.