سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«پیش از بهشت»‌ جایزه بهترین انیمیشن جشنواره فلسطین را دریافت کرد

انیمیشن کوتاه «پیش از بهشت» از تولیدات باشگاه فیلم سوره جایزه اول انیمیشن جشنواره بین‌المللی فیلم فلسطین آزاد را دریافت کرد.

فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی از تولیدات باشگاه فیلم سوره که پیش از این به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم فلسطین آزاد راه پیدا کرده بود، از بین ۵۳۷ فیلم ارسال شده از ۷۷ کشور جهان توانست جایزه اول بخش انیمیشن را از آن خود کند.

هدف جشنواره بین‌المللی فیلم فلسطین آزاد که تا ۴ آگوست برابر با ۱۴ مردادماه در شهر لندن کشور انگلستان در حال برگزاری است، ارائه تصویر واقعی از فلسطین (مردم، تاریخ، فرهنگ، جامعه) و به نمایش گذاشتن ایمان، امید و پایداری و سبک زندگی شکست‌ناپذیر مردم فلسطین و غزه در کنار آرمان «فلسطین آزاد» است. 

این جشنواره که توسط گروهی از هنرمندان جوان فلسطینی و عرب زبان برای افزایش آگاهی درباره فلسطین و توجه به ظلم و نسل‌کشی جاری که برای مردم این کشور اتفاق می‌افتد، سازماندهی شده است، قصد دارد بستری برای گردآوری دیدگاه‌ها، ایده‌ها و دستاورد‌های هنری فیلمسازان و فعالان حقوق بشر درباره مردم فلسطین باشد.

پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه که شانزدهمین جایزه خود را پس از حضور در جشنواره‌های مختلف خارجی بدست آورده، بر عهده مرکز بین‌الملل سوره است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.