سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در آذربایجان‌شرقی

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در چهار ماهه نخست امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

 تیمورزاده گفت: در چهار ماهه نخست امسال تعداد مسافران جابجا شده از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: این تعداد مسافر با ۱۷۱ هزار و ۴۸۰ سفر شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شدند که تعداد سفر‌ها در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در زمان کنونی با ۶۹۹ اتوبوس، یک هزار و ۶۹۱ مینی بوس و ۸۳۵ سواری کرایه و ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری در زمینه جابجایی مسافران برون شهری به نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کند.

تیمورزاده ادامه داد: در این بازه زمانی ناوگان حمل و نقل بار آذربایجان شرقی نیز حدود هشت میلیون تن بار را جابجا کرده و برای جابجایی این میزان بار، ۵۳۶ هزار و ۴۰۰ برگ بارنامه صادر شد.

وی یادآور شد: در زمان کنونی ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو، ۳۷ هزار و ۵۰ راننده باری و ۴۴ هزار و ۳۲۲ راننده دارای کارت هوشمند در ناوگان باری استان فعالیت می‌کنند.

تیمورزاده افزود: ۲۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۰ انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات کالا و ۱۴ انجمن صنفی رانندگان وسایل نقلیه سنگین در استان مشغول فعالیت هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.