سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

حمایت کامل از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان عامل اصلی رشد کشور است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: حمایت کامل از سرمایه‌گذاری و تسهیل‌گری در بخش تولید بوده وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی بوده چراکه این امر عامل اصلی رشد کشور به شمار می‌رود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با سرمایه‌گذاران داشته باشند، گفت: ارتباط و مشارکت حوزه علم و دانش با بدنه صنایع یکی از ضروریات افزایش تولید و بهره‌وری بوده که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی از پیگیری توسعه اراضی شهرک صنعتی خبرداد و اضافه کرد: در کنار توسعه این شهرک حدود ۲۰ هکتار زمین با کاربری صنعتی در منطقه سه راهی دارلک برای واگذاری به سرمایه‌گذاران شناسایی شده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از کالا‌های داخلی ادامه داد: جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و مشابه داخلی در راستای کمک به تولیدکنندگان داخلی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه مهاباد پارسال رتبه نخست تحقق سهمیه اشتغال را کسب کرد، گفت: امسال نیز تا این لحظه پس از شهرستان تازه تاسیس باروق در رتبه دوم ثبت سامانه رصد قرار داریم.

در ادامه جلسه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به بیان آمار و عملکرد تحقق شعار سال و سرمایه‌گذاران نیز به بیان مشکلات و موانع تولید خود پرداختند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۱۱ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.