سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جدید شورای شهر زنجان انتخاب شد

منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان روز شنبه با کسب ۶ رای به عنوان رئیس جدید این شورا در سال چهارم فعالیت آن انتخاب شد.

جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان امروز با دستور جلسه انتخاب رئیس این شورا برگزار شد.در این جلسه منصور مرادلو تنها نامزد ریاست شورا بود که با کسب ۶ رای به عنوان رئیس جدید شورای شهر زنجان انتخاب شد.

همچنین حجت‌ الاسلام کاظم مجتهدی نیز به عنوان تنها نامزد نایب رئیسی با پنج رای به این سمت انتخاب شد.

اکبر اوصالی دیگر عضو شورای شهر نیز با پنج رای به عنوان منشی اول شورای شهر و داوود حسنی نیز با همین تعداد رای به عنوان منشی دوم شورای شهر زنجان انتخاب شدند.

ریاست شورای اسلامی شهر زنجان در سال اول برعهده منصور مرادلو و در سال دوم و سوم نیز بر عهده مجید ناصحی مقدم بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در این جسله با بیان اینکه مسائل و مصوبات شورای شهر زنجان با نگاه کارشناسی بررسی می شود، گفت: شورای شهر زنجان به سمت کارشناسی شدن حرکت کرده که بسیار ارزشمند است.

سعید خلجی با بیان اینکه شورای شهر زنجان در مدت فعالیت سه ساله خود اصول اخلاقی را رعایت کرده است، افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ درگیری را در صحن علنی شورای شهر زنجان شاهد نبوده ایم.

وی گفت: وجود اختلاف نظر در هر نهادی طبیعی است ولی در مجموع فعالیت‌های شورای شهر زنجان قابل تقدیر است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این دوره از شورای شهر فضای همدلی، وفاق و بصیرت حاکم بود که جای قدردانی دارد.

رییس جدید شورای شهر زنجان نیز با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر زنجان درصدد تحقق برنامه های هدفگذاری شده هستند، گفت: با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته تاکنون، موفقیت های زیادی کسب شده است.

مرادلو افزود: تلاش بر این است با همدلی و صمیمیت و در کنار هم بودن برنامه های سال آخر شورای شهر را با جدیت پیگیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نمایندگان شورا تلاش خواهیم کرد با دولت چهاردهم همراه باشیم تا مردم در مدیریت شهری رضایتمندی کافی را داشته باشند.

رییس شورای شهر زنجان گفت: درب اتاق همه اعضای شورا به روی مردم و اصحاب رسانه باز است و سعی می کنیم که با بدنه اجتماع در ارتباط باشیم.

مرادلو گفت:این شورا از دیدگاه های همه شهروندان که از زوایای مختلف مسائل شهر را رصد می‌کنند، استقبال می‌کند چون ما وظیفه داریم پیگیر رفع مشکلات شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه شورا نماینده مردم است، اظهار داشت: حضور اصحاب رسانه کمکی برای انتقال موضوعات و مسائل شهروندان و شهر به اعضای شورا و تلاش برای حل مشکلات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.