سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو شرکت هواپیمایی از ۱۸ شرکت فروش بلیت پرواز‌های اربعین خود را آغاز کردند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: از ۱۸ شرکتی که مجاز به فروش بلیت پرواز‌های اربعین هستند طی امروز تنها دو شرکت اقدام به فروش بلیت کردند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مقرر شده بود از امروز فروش بلیت پرواز‌های اربعین آغاز شود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این عرضه بلیت به مرور بوده و تاکنون دو شرکت فروش بلیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز ایران ایر مجوز‌های پروازی خود را دریافت نکرده و تنها ایران ایر تور مجاز به فروش بلیت از مسیر بغداد به مشهد را شروع کرده و زاگرس هم از امروز شروع  بلیت پرواز‌های اربعین خود را آغاز کرده است.

سامانی بیان کرد: تا پایان این هفته به مرور تمامی شرکت‌های هواپیمایی به فروش بلیت پرواز‌های اربعین محلق خواهند شد و هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق فروش نرخی بالاتر از نرخ مصوب نخواهند داشت.

او یادآور شد: هیچ یک از سکو‌های اینترنتی حق فروش خارج از نرخ مصوب را ندارند و با تمامی ایرلاین‌ها در این بخش برخورد خواهد شد.

براساس این گزارش، بررسی‌های میدانی از روند فروش بلیت پرواز‌های اربعین حاکی از آن است که هیچ فروش بلیت برای پرواز‌های اربعین از صبح امروز در سایت شرکت‌های هواپیمایی از جمله آتا، ایران ایر، کیش و قشم وجود ندارند و مسافران همچنان جهت خرید فروش بلیت هواپیما برای مسیر‌های نجف سرگردان هستند؛ این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که حدود ۴۰۰ هزار صندلی برای ایام اربعین عرضه خواهد شد.

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.