سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ۱۲ مرداد صورت گرفت؛

قدردانی از یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمان

به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یاوران شورا و عوامل دهه فجر در استان کرمان قدردانی شد.

به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان، معاونان استاندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از یاوران شورا و عوامل دهه فجر در استان کرمان قدردانی شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، قرار دادن ظرفیت‌ها در کنار هم و برگزاری مراسم ملی و مذهبی باشکوه و باعظمت است که در این زمینه موفق عمل کرده است. 

وی از زحمات عوامل برگزاری ایام‌الله دهه فجر قدردانی کرد و افزود: البته زحمات فراوانی که طی سال انجام می‌گیرد هم کمتر از دهه فجر نیست، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خود را مکلف می‌داند به مناسبت این ایام‌الله از تلاش‌های صورت گرفته، قدردانی کند. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: تعدد مناسبت‌های رسمی ملی و مذهبی و مناسبت‌هایی که مقطعی پیش می‌آید، بار بزرگی بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. 

وی همچنین از همه دستگاه‌ها و کمیته‌ها در برگزاری مراسم‌ها از جمله: تامین نظم و انضباط، فرهنگی، امنیت، سلامت، تبلیغات و اطلاع‌سانی، خدمات و ... قدردانی کرد.

 میثم پاریزی مسئول کمیته ورزش و جوانان، احمد علیرمضانی مسئول کمیته رسانه، مهدی احمدی‌نژاد مسئول کمیته دانشگاهیان و محسن تویسرکانی مسئول کمیته فضاسازی و مدیریت شهری به عنوان کمیته‌های برتر معرفی شدند. 

مجتبی اسدی‌زاده مسئول کمیته سازمان‌ها و نهادها، سعید ایرانمنش مسئول کمیته ایثارگران، ناصر عسکری‌نژاد مسئول کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی، مهران شیخی مسئول کمیته فضای مجازی نیز به عنوان کمیته‌های نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند. 

محمدباقر اسلامی مسئول کمیته قضائی، محمدعلی نظری مسئول کمیته بسیج، مریم سادات طباطبایی مسئول کمیته زنان و خانواده و رضا ضایی مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی شایسته تقدیر شدند. 

در بخش‌های آذین‌بندی، کارگروه مردمی، فعالان فرهنگی و مردمی، دستگاه‌های با بیشترین همکاری در پشتیبانی و جمعی از اصحاب رسانه نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.