سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بسیجیان گیلان به مناطق عملیاتی کشور

بیش از ۱۵۰ نفراز بسیجیان شهرستان‌های آستانه اشرفیه، رودبار، خمام و فومن راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

جانشین سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: ۴۶ نفر از بانوان بسیجی آستانه اشرفیه با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. 

سرهنگ یاسر مومنی افزود: این بسیجیان در قالب راهیان نور به مدت ۴ روز از یادمان‌های شهدای بازی دراز ، مرصاد ، پاوه ، قصر شیرین و پل داداش خان بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار هم امروز اعلام کرد: ۳۴ نفراز بسیجیان این شهرستان با یک دستگاه اتوبوس عازم سفر راهیان نور شدند.

سرهنگ بهروز عطایی افزود: این بسیجیان در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی قصر شیرین، بازی دراز و پاوه در غرب کشور دیدن خواهند کرد.
سرهنگ کیانوش شوشتری فرمانده سپاه ناحیه خمام هم از اعزام ۳۲ نفر از بسیجیان این شهرستان با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران ۸ سال دفاع مقدس درغرب کشور خبر داد و گفت: بسیجیان این شهرستان در مدت ۴ روز ازمناطق عملیاتی مرصاد، سرپل دهاب، قصرشیرین، تنگه پاتاق وپادگان ابوذردر کرمانشاه دیدن می‌کنند.


سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه ناحیه فومن هم از اعزام ۴۶ نفر بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: این بسیجیان در مدت ۴ روز از یادمان‌های شهدای بازی دراز، مرصاد، پاوه، قصر شیرین و پل داداش خان بازدید می‌کنند.

 

برچسب ها: راهیان نور ، بسیجیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.