سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه دار در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در پایتخت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در پایتخت اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به دنبال این موضوع ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب غرب پایتخت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۲۵ کیلوگرم مواد تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.