سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای طرح گاز رسانی به میناب

استاندار هرمزگان گفت: برای طرح گاز رسانی میناب بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و این طرح از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح گازرسانی میناب گفت: ۴۵ کیلومتراین طرح اجرا شده است و امسال منابع اعتباری لازم برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طرح مهم بیمارستان میناب نیز با روند خوبی در حال تکمیل است و علاوه بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز هم در مرحله سفارش گذاری است و تا سه ماه آینده کار تجهیز بیمارستان به اتمام می‌رسد.

دوستی افزود: دانشکده علوم پزشکی شرق به مرکزیت میناب از پارسال پذیرش دانشجو را آغازکرده، اما نباید بیمارستان و دانشکده از هم مستقل باشند بلکه باید آموزش دانشجو در کنار بیمارستان صورت گیرد بر همین اساس تصمیم گیری شده برای دانشکده نیز زمینی در مجاورت همین بیمارستان الحاق شود.

استاندار هرمزگان گفت: حدود ۸۵ درصد زیرساخت طرح نهضت ملی مسکن میناب هم اجرا شده و با توجه به متقاضیان جدید این طرح مقرر شد زمین ۲۴ هکتاری برای این دسته از متقاضیان به طرح نهضت ملی مسکن میناب الحاق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.