سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش ارز اربعین از طریق ۱۹ شعبه و ۱۲۲ باجه شهری و روستایی فارس

مدیر شعب پست بانک فارس اعلام کرد: فروش ارز اربعین به زائرین حسینی از طریق ۱۹ شعبه و ۱۲۲ باجه شهری و روستایی این استان در حال انجام است.

فاطمه دهقانی در مورد جزئیات ارائه ارز اربعین به متقاضیان در شعب پست بانک استان، اظهار کرد: امسال توزیع ارز در روستا‌ها اقدام منحصربفردی است که توسط پست بانک به عنوان یکی از بانک‌های عامل توزیع ارز در کشور انجام می‌شود.

مدیر شعب پست بانک فارس ادامه داد: حدود ۳۰۹ باجه روستایی در استان فارس فعال است که با در نظر گرفتن این ظرفیت، امسال شرایط مطلوبی برای عرضه ارز در مناطق مختلف روستایی ایجاد شده است.

او افزود: توزیع ارز از طریق شعب و باجه‌های روستایی منتخب از روز دوشنبه هشتم مردادماه آغاز شده و با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین از ساکنین روستا‌ها هستند شرایطی مهیا شده که ثبت‌نام و توزیع ارز به صورت حضوری هم انجام شود؛ در حقیقت عرضه ارز به ۲روش حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد.

دهقانی با بیان اینکه ظرفیت تأمین هر میزان ارز در پست بانک وجود دارد و هیچ محدودیتی برای عرضه ارز اربعین نداریم، گفت: متقاضیان برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه بله ثبت‌نام کنند.

او گفت: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شده تنها کسانی می‌توانند ارز دریافت کنند که در سامانه سما ثبت‌نام کرده و کد رهگیری داشته باشند.

دهقانی با بیان اینکه طبق اعلام بانک مرکزی، زائران اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق، ارز دریافت کنند، افزود: بر اساس دستورالعمل‌های اعمال شده افراد از سن پنج سال به بالا می‌توانند ارز دریافت کنند و عرضه ارز اربعین که از هشتم مردادماه آغاز شده تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

طبق گفته او برای رفاه بیشتر زائرینی که ارز خود را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند شرایط پرداخت تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه برای هر زائر پنج میلیون تومان طبق ضوابط بانک هم فراهم شده است.

مدیر شعب پست بانک فارس افزود: هم استانی‌هایی که عازم سفر کربلا هستند، می‌توانند با مراجعه به شعب شهری و روستای منتخب، ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.