سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران مجازی به تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در ایران

کاربران شبکه‌های اجتماعی از تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه بر دوش ملت ایران نوشتند.

نماز رهبر معظم انقلاب، بر پیکر شهید اسماعیل هنیه و تشییع این شهید بر دوش خیل عظیمی از ایرانیان با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

کاربران تشییع پیکر این شهید که اهل سنت بود؛ بر دوش شیعیان ایران را نشانی از وحدت شیعه و سنی دانستند که حالا به برکت خون این شهید بیش از همیشه برای نابودی رژیم خبیث صهیونیستی مستحکم شده است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

محمد صالح سلطانی:
فرمانده ایرانی در عراق شهید می‌شود؛ قهرمان فلسطینی در ایران. جوان اهل سنت فلسطینی برای سرباز شیعه ایرانی اشک می‌ریزد؛ رهبر شیعه انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اهل سنت فلسطینی نماز می‌خواند و مردم شیعه تهران او را بدرقه می‌کنند‌... این، «جغرافیای بدون مرز مقاومت» است. 

علی مطهری:
نتانیاهو که سال‌ها برای جدا کردن ملت‌های عرب از ملت ایران تلاش کرده است، با ترور مجاهد بزرگ #اسماعیل_هنیه در ایران و تشییع باشکوه پیکر او در تهران باعث شد که پیوند ملت ایران با ملت‌های عرب محکم‌تر شود. آری، کسی که در حال غرق شدن است به هر دست‌آویزی چنگ می‌زند. 

مالک شریعتی:
امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر «شهید هنیه، اهل تسنن» نماز خواند و بر دوش شیعیان تشییع شد؛ این پیام بسیار مهم اتحاد امت اسلامی برای تسریع در نابودی اسرائیل است. روزگاری انگلیسی‌ها تلاش می‌کردند بین شیعه‌و‌سنی تفرقه ایجاد کنند؛ ولی امروز امریکا و اسرائیل دارند امت اسلام را متحد می‌کنند. 

 کاربری با نام «آدم»:
کدوم کشور و مردم رو سراغ دارید که برای تشییع پیکر یه نفر از یه کشور دیگه طوری سنگ تموم بذارن که خیابون‌ها کاملاً قفل بشه؟! بزرگ‌ترین اشتباه محاسباتی اپوزیسیون ایران اینه که هیچ‌وقت ارادت مردم ایران به جبهه مقاومت رو نفهمیدن و نمی‌فهمند.

 شهاب اسفندیاری:
صهیونیست‌ها، در جنایتی جنون‌آمیز خون پاک یک رهبر فلسطینی را در خاک ایران به زمین ریختند تا به خیال خود چراغ مقاومت را خاموش کنند؛ اما خداوند این شهادت را زمینه‌ساز تجلی باشکوه وحدت امت اسلام در حمایت از مقاومت و اتحاد شیعه و سنی برای نابودی رژیم آپارتاید کودک‌کش، قرار داد.

صادق ستاری‌فرد:
ترور وحشیانه و بزدلانه میهمان عزیزمان، شهید مجاهد، اسماعیل هنیه که همه هستی و زندگی خود را فدای غزه و آزادی قدس کرد؛ پیوند قلبی ملت ایران و امت مسلمان در دفاع از فلسطین و مسیر مبارزه و عزم و اراده مقاومت، در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را راسخ‌تر و قوی‌ترمی‌کند. شهادت پایان نیست؛ آغاز است.

سبحان برکتی:
بزرگ‌ترین رهبر مسلمانان جهان که شیعه است بر پیکر یکی از بزرگ‌ترین فرمانده‌هان سنی مذهب محور مقاومت نماز می‌خواند. وقتی از پیوند میان مسلمانان حرف می‌زنیم یعنی همین، این وحدت و اتحاد قطعاً رژیم منحوس صهیونیستی را نابود خواهد کرد ان‌شاءالله. #امام_خامنه‌ای #خونخواهی_هنیه_عزیز

 محمدصادق عبداللهی:
امام (ره) در ابتدای راه فرمودند: «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.» و ما این اعجاز را در پس هر جنایت صهیونیست‌ها به چشم دیدیم. امروز هم به برکت خون میهمان عزیز شهیدمان #اسماعیل_هنیه، گفتمان وحدت شیعه و سنی جلوه یافت و مهم‌ترین توطئه تاریخی انگلیس‌ها به دست صهیونیست‌ها تضعیف شد.

علی فرحزادی:
اسرائیل میلیارد‌ها دلار برای تفرقه بین مسلمان‌ها هزینه کرد، اما با ریختن خون شهید هنیه، عامل وحدت بیشتر آنها شد اون چیزی که انقلاب اسلامی دنبالش بود تا این غده سرطانی را محو کنه. 

مهدی جهان‌تیغی:
تصویر اقامه نماز رهبر شیعیان جهان بر بزرگ‌ترین مجاهد اهل سنت در تهران، بزرگ‌تر از هر قدرت نظامی و اطلاعاتی و دقیق‌ترین تصویر از شکست رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر است. این تصویر وحدت آفرین، یاددآوری می‌کند چرا دفاع از فلسطین، راه پیروزی بر تمام جبهه باطل و عزت همه امت اسلامی است. 

علی‌اصغر محرم‌زاده:
امروز مجاهدی سنی بر دوش مردمی شیعه تشییع شد و این وحدت برای دشمنان اسلام مرگبار است.

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.