سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت یک فرمانده گردان‌های القسام در طولکرم

منابع خبری از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو در شهر طولکرام در کرانه باختری رود اردن و شهادت یک فرماندهان گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله‌ای پهپادی امروز شنبه خود به نزدیکی شهر طولکرم یک خودروی حامل چند مبارز فلسطینی را هدف قرار داده است.

در این حمله که در منطقه «زیتا» رخ داد، ۵ مبارز فلسطینی شهید از جمله «شیخ هیثم بلیدی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام به شهادت رسیدند.

از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ارتش رژیم صهیونیستی بر دامنه حملات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.