سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع دستگاه قضایی با به کارگیرندگان اتباع غیرمجاز

دادستان بردسیر از برخورد قاطع دستگاه قضایی با به کارگیرندگان اتباع غیرمجاز یا فاقد مجوز در صنوف خبر داد.

عماد بنی اسدی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با هدف صیانت از نیروی کار ایرانی و برخورد با کارفرمایان و واحد‌های صنفی متخلفی که از اتباع غیرمجاز و یا فاقد مجوز کار در صنوف خود استفاده می‌کنند، خبر داد. 

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: طرح کنترلی و نظارتی صنوف بردسیر با محوریت برخورد با کارفرمایان به کار گیرنده اتباع خارجی غیرمجاز یا فاقد مجوز کار با جدیت آغاز شده و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، واحد صنفی متخلف پلمب و پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل خواهد شد.

این مقام قضایی با تاکید دوباره بر اجاره ندادن ملک به اتباع بیگانه بدون اطلاع به پلیس اطلاعات بیان داشت: طبق قانون استفاده کارفرمایان از اتباع بیگانه غیرمجاز یا اجاره ملک به این افراد تخلف است و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر تصریح کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز و یا فاقد مجوز کار مرتبط به عنوان شاگرد یا فروشنده در واحد‌های صنفی یا مالک بودن اتباع را به دادستانی شهرستان اعلام کنند تا پس از بررسی از سوی بازرسان برابر با قانون با متخلفان برخورد لازم صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.