سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد ضروری است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی استان در کنار هم‌افزایی و فعالیت همه‌جانبه آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌آباد شود.

عطا حسن‌پور گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری شهرداری خرم‌آباد و بر اساس برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند موانع ثبت جهانی را رفع کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات موجود نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانیم قبل از حضور ارزیابان ثبت جهانی، مشکلات را رفع کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: آسفالت مسیرهای دسترسی به غارهای هفتگانه، پاکسازی رودخانه گلال و کرگانه و نصب تابلوهای راهنما از جمله اقدامات ضروری است که باید توسط دستگاه‌های اجرایی و شهرداری خرم‌آباد عملیاتی و به اتمام برسد.

گفتنی است، در این نشست که با حضور رضا سپهوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر شد تا آب منطقه‌ای لرستان نسبت به تسریع در لایروبی رودخانه گلال و رودخانه کرگانه اقدام کند.

همچنین در این نشست مقرر شد تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز نسبت به پاکسازی و نظافت روستای قلعه‌سنگی و بهسازی راه دسترسی به غار کلدر اقدام کند.

شرکت آبفا لرستان نیز متعهد شد تا با همکاری شهرداری خرم‌آباد نسبت به رفع آبهای سطحی روستای پشته جزایری در جنوب شهر اقدام فوری انجام دهد.

شهرداری خرم‌آباد نیز نسبت به بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی و نصب تابلوی راهنما برای غارها و همچنین نظافت رودخانه‌های گرکانه و گلال خرم‌آباد در قالب یک پویش بزرگ و فراگیر اقدام می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.