سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نقاط برگزاری مراسم ملی و مذهبی در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از افزایش نقاط برگزاری مراسم مختلف در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل محمدی گفت: از مرداد ماه سال گذشته تا مرداد امسال، ۵۶۵ نقطه از استان میزبان شرکت کنندگان مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی بود. 

وی ادامه داد: در یک سال گذشته ۳۶۲ هزار نفر از مردم استان در مراسم‌های مختلف بجنورد شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در کل استان خراسان شمالی نیز ۷۶۶ هزار و ۱۰۰ نفر در ۲۵ عنوان مراسم که از مرداد پارسال تا امسال توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

وی از برخی کم لطفی‌ها توسط مدیران دستگاه‌ها به برگزاری مراسم مختلف در استان گلایه کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بعضاً نسبت به حضور در مراسم مختلف کم لطفی می‌کنند و به رغم اینکه با افزایش حضور مردم در مراسم روبرو هستیم گاه می‌بینیم که برخی مدیران در مراسم حضور پیدا نمی‌کنند.

محمدی بیان کرد: هر دستگاه اجرایی و مدیر کل و سایر مسئولان آن جامعه هدف مشخصی دارد و حضور مسئولانش در مراسم سبب پرشورتر شدن برنامه‌های اجرایی در استان می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین از افزایش حضور مردم در مراسم و برنامه‌های شاخص استان خبر داد. 

وی تاکید کرد: طی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کردند که این عدد در سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر رسید و ۲۲.۴ درصد افزایش یافت.

وی همچنین از مراحل پایانی ساخت ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد و افزود: با اقدامات مختلف توانستیم با حدود نیمی از مبلغ برآوردی برای احداث ساختمان این مجموعه، احداث آن را به مراحل پایانی برسانیم و حدود یک یا دو ماه آینده در آن استقرار پیدا خواهیم کرد تا سال‌ها پس از تاسیس این شورا در استان صاحب ساختمان شویم و بتوانیم با کیفیت بیشتری خدمت رسانی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.