سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ماند

در انتخابات سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد، جمشید عین بیگی با ۶ رای از ۹ رأی در رقابت با احمدرضا یزدانی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ماند.

رئیس شورای شهر بجنورد در آخرین جلسه هیات رئیسه سال سوم با اشاره به تشکیل۱۸۰ جلسه شورای اسلامی در این سه سال گفت: سال ۱۴۰۰ با مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان شورای شهر را تحویل گرفتیم و در سال ۱۴۰۳ اعتبار مصوب را به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رساندیم و در این سه سال میزان تحقق اعتبارات بالای ۹۲ درصد بود.
جمشید عین بیگی افزود: در این مدت شورای شهر در حوزه‌های عمرانی و آسفالت معابر در مقایسه با دوره‌های گذشته مطلوب بوده است، بطوریکه در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شد.
وی گفت: در حوزه‌های دیگر همچون فضای سبز، سرمایه گذاری، فرهنگی اجتماعی برنامه‌های تکمیلی تا پایان دوره چهارم را در دستور کار قرار داده ایم.
در این نشست با رای گیری اعضای شورای شهر برای سال چهارم نیز جمشید عین بیگی ریاست شورای شهر، نائب رئیس شورا یوسف مغروری، خزانه داری احمد رضا یزدانی، منشی اول شورا سید محسن موسوی و منشی دوم شورا اعظم السادات افشین فر انتخاب شدند.
همچنین اعضای کمیسیون‌های تخصصی همچون اقتصادی و سرمایه گذاری، عمران، معماری و شهرسازی، خدمات و محیط زیست شهری نیز انتخاب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.